czwartek, 30 lipca 2015

Layout z quillingowymi kwiatkami

Witajcie
Po raz kolejny podjęłam się próby wykonania quillingowego LO, 
głównie z powodu mojego ulubionego wietrznego zdjęcia Zuzi.

Tym razem użyłam więcej scrapowych  gadżetów, czyli między innymi:
Do przyciemniania brzegów, a także samego zdjęcia użyłam Distress Ink Vintage Photo.
Wyszło bardzo warstwowo i  jak zwykle okazało się, że akrylowy gel medium udźwignie wszystko :-). 
 A kwiatki (tradycyjnie moje grzebieniowe) wykonałam z pastelowego mixu 3 mm.

Całość na znakomitej kolekcji UHK Gallery Naval Treaty.

    



i kilka zbliżeń:









Pozdrawiam serdecznie
Kasia
DT Artimeno

7 komentarzy:

  1. CZADOWE! Niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie :)) uwielbiam te kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cud, miód i malina. Przepiękny. Mam ciągle zamiar zabrać się za swoje zdjęcia (zwłaszcza w formie elektronicznej) i może zimą się wezmę. Czas papiery zbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykonane LO, naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolorystyka, kompozycja, , Zuzia wygląda tu uroczo. Dalej trwam w nieustającym zachwycie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny scrap, kolory (moje ulubione), kompozycja, dodatki, a szczególnie urzekająca fotka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne!!! Nigdy nie wpadłabym na to by quillingowe elementy dodać do scrapów, a tu taki efekt... Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń