niedziela, 25 października 2015

Podziękowania


 Witam 

Miałam przyjemność zaprojektować i stworzyć 27 sztuk podziękowań dla osób, firm i instytucji, które wsparły i przyczyniły się do rozpowszechnienia akcji Naszpikowani Białystok.

Organizatorem był mój kolega - Rafał Dubiejko, który rok temu oddał szpik dla 4-letniej Milenki
 i dzięki  niemu dziewczynka jest dziś zupełnie zdrowa.

Zachęcam do odwiedzania Naszpikowanych na FB
https://www.facebook.com/Naszpikowani-Bia%C5%82ystok-755880147855656/

Do wykonania podziękowań wykorzystałam papiery Studio75. Zrobilam je w formie scrapa 23 x 23 cm.
Własnoręcznie wykonałam  ponad 300 sztuk quillingowych kwiatków (brawo ja).
Sznurki (piaskowy, czerwony, ercu), tusz, kora brzozy, ćwieki, drewniane koraliki, listki, serwetki- wszystko w  ilościach hurtowych :-). Wszystko jak zwykle z nieocenioną pomocą Gel Medium.
Wyszło bardzo warstwowo.




A teraz seria 24 prawie identycznych prac więc może i nic ciekawego pod względem artystycznym ale wkleiłam dla celów dokumentalnych.



Zgłaszali się kolejni chętni aby wesprzeć akcję i  zrobiłam kolejne trzy sztuki - ale już nie zdążyłam zrobić zdjęć z uwagi na zaawansowaną porę nocną. W każdym razie udało się. Tutaj już zapakowane w ramki..



Impreza Naszpikowani Białystok odbyła się wczoraj - 24 października, mam nadzieję, że to dopiero początek tematu, a moje prace choć w małym stopniu się do tego przyczynią.

Dziękuję bardzo Rafałowi Dubiejko za takie wzniosłe zlecenie, dziewczynom z DT Artimeno za doradztwo artystyczne i wskazówki, Małgosi Rajtor (http://goja-r.blogspot.com/) za priorytetowe potraktowanie mojego zamówienia, Adamowi Rybickiemu za dostarczenie całego bagażnika ramek            i moim najbliższym za wsparcie i codzienne (bardzo mobilizujące) pytanie: "ile już sztuk zrobiłaś?"

Dziękuję i pozdrawiam
Kasia

3 komentarze:

  1. Wow! cóż za wyzwanie, efekt przepiękny. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, świetna robota! I scrap piękny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita akcja - gratuluję!!! A Twój talent podziwiam zwłaszcza za umiejętność oryginalnego łączenia quillingu :)

    OdpowiedzUsuń