wtorek, 16 czerwca 2015

Miętowy post

Witam
Dzisiaj prezentacja delikatnego ślubnego kompletu z przewagą miętowo - błękitnych kolorów.
Do jego wykonania użyłam mixu papierów z rożnych kolekcji:

 a także Panna Oliwia Studio75
Te ostatnie delikatnie przyciemniłam naturalnym tuszem pigmentowym.



Niewątpliwą ozdobą kartki (nie licząc oczywiście quillingowych kwiatków) 
są scrapińcowe tekturki: para młodatwo become one, napis: w dniu ślubu

A po prawej stronie moje ulubione ćwieki Prima, 
których przeróżne zestawy  znajdziecie TU.

Zapraszam do galerii.








A na koniec coś zupełnie innego. 
Na Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym  2015 w Warszawie
uczestniczyłam w warsztatach z Karoliną Czajkowską, której piękne prace możecie obejrzeć na blogu:

  Efektem warsztatów jest taki oto mediowy blejtram z moją córką w roli głównej.
Było fantastycznie i skutecznie zaraziłam się zabawą z mediami.
Celem pochwalenia się :-)  zamieszczam:





Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego quillingowego bloga 
i dziękuje za wszystkie pozostawiane komentarze.

Kasia

4 komentarze:

  1. Fantastyczne prace! Kolorystyka jest niesamowita :)
    PS. Bardzo dziękuje za odwiedziny :) Uwielbiam Twój styl , taka nowoczesna odsłona "starych" technik - bardzo inspirujące !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu zazdroszczę Ci warsztatów :-) i tego cudownego blejtramu ! Zestaw quillingowy bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, czy córka ma po Tobie strzelanie fajnych min? :) Zawsze się uśmiecham, jak widzę Twoje zdjęcie profilowe :)

    Od miętowych papierów powiewa świeżością :)
    Twoje kręciołki jak zawsze dopasowane do ażurowych elementów. Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow! Twoje prace, to quillingowe mistrzostwo. Piękne kompozycje, genialnie połączone kolory. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń