sobota, 5 marca 2016

Dekoracja wiosenna z tekturkami

Witam bardzo serdecznie

Dzisiaj inspiracja dla Artimeno -  mój pomysł na dekorację wiosenną.
Zrobiłam ją na bazie scrapińcowego shadow-boxa.

Z prywatnego archiwum wybrałam bardzo wiosenne zdjęcie.
Potem dobrałam papiery, wycięłam tagi i z ich pomocą zbudowałam tło dla zdjęcia.
Dodałam dużo kwiatków, listków, pręcików
 i tekturek ze scrapińcowej kolekcji spring prodigy.
Na koniec troszkę mgiełek, włókno florystyczne
i swoją pracę uznałam za skończoną, więc zapraszam do galerii.



















Materiały wykorzystane w pracy:
tekturki Scrapiniec Spring Prodigy ptaszki - budka 
tekturki Scrapiniec Spring Prodigy gałązki
kwiaty Prima Marketing
UHK Gallery On My Owl
Lemon Craft Nie zapomnij mnie
wykrojnik CREAlies kwadraty z przeszyciami
wykrojnik tagi
mgiełka kredowa niebieska Blue Light
mgiełka perłowa Oive Green
pręciki do kwiatów białe
gesso grunt akrylowy biel
gel medium
farba kredowa pasell yellow



Pozdrawiam i zapraszam na kolejne
wiosenno - wielkanocne inspiracje

Kasia



1 komentarz: