niedziela, 26 kwietnia 2015

Dzień Mamy

Witam serdecznie

Dzisiaj zaprezentuję kartkę na Dzień Mamy w formacie DL.
Zgłaszam ją na wyzwanie Quilling - blog Na Strychu.
 
W przeważającej części wykonałam ją na bazie papierów Dom róż  LemonCraft, 
  a poszarpane brzegi delikatnie przyciemniłam tuszem pigmentowym brązowym.

 Tag po prawej to tekturka oklejona Panną Oliwią (Studio75)
a na drewnianym kółeczku prześliczny ćwiek Prima "Made in love". 
Natomiast napis :"dla mamy"  i rożnej wielkości serduszka - produkcji  i-kropka, 
również gdzieniegdzie przytuszowane.



Quillingowe kwiatki wykonałam z trzymilimetrowych pasków -tak zwaną metodą grzebieniową.
Tym razem postawiłam na kolory: łososiowy, jasny seledyn i kremowy, 
ponieważ bardzo ładnie komponowały się z moją ulubioną drewnianą kolorystyką.

  I jeszcze rzut na całość.
Chciałam, żeby było bardzo kwieciście i jednocześnie  w ciepłych barwach.
Mam nadzieje, że nie tylko mi się wydaje, że tak właśnie wyszło :-).
Pozdrawiam serdecznie
Kasia
https://www.facebook.com/quillingsiekreci

7 komentarzy:

  1. trzymam kciuki :-) praca prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny quilling na tej karteczce. I te kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Weronika, chciałam, żeby kartka dla mamy była właśnie w takich ciepłych i przytulnych kolorach :-)

      Usuń
  3. Potwierdzam - tak właśnie wyszło! Nie tylko Ci się wydaje :)
    Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, że odwiedzasz mojego skromnego bloga i rzucasz fachowe spojrzenie na produkcje mojego autorstwa. W majowy weekend zamierzam zmierzyć się z Twoimi listkami (tak zwaną "zieleniną" ;-)

      Usuń
  4. It's really nice that you are interested in my quilling cards. I'll watch your video for sure. Thanks for sharing! Good luck! :-)

    OdpowiedzUsuń