niedziela, 19 czerwca 2016

Na zakończenie roku szkolnego - zielenie i fiolety


Witam
Dzisiaj prace z okazji zakończenia roku szkolnego - w zieleniach i fioletach:

blejtram z cytatem i muzycznymi akcentami 
oraz  kartka w komplecie z pudełkiem dla Pani Wychowawczyni.

Zapraszam do galerii zdjęć:



Tło blejtramu zrobione wg  kursu, który jakiś czas temu prezentowałam na blogu Artimeno.
Jeżeli macie ochotę zerknąć to zapraszam TU.
W pracy poniżej użyłam mgiełek 13@art:: pastelowa lawenda, perłowa light brown i perłowa gold
 pod cytat stworzyłam coś na kształt wianka ( wspomnienie warsztatów z Enczą).









Natomiast kartka wykonana w przeważającej części z papierów UHK loft herbst i z pomocą kilku wykrojników:




Do ozdobienie pudelka użyłam wykrojnika Sizzix Thilts Mixed Media 3- to ten z literkami. 
Bardzo pasuje do takich "szkolnych" prac i można go użyć jako tła - tak jak np.u mnie na pudełku..
Ponadto po wycięciu zostają nam do wykorzystania literki i cyferki 
(bardzo fajna czcionka - taka maszynowa...).




Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz