czwartek, 23 czerwca 2016

Quillingowy łapacz snów

Witam
Dzisiaj chciałam Wam pokazać blejtram z łapaczem snów w wersji quillingowej.

Tło do mojej indiańskiej inspiracji
Po wyschnięciu dodałam kolory czyli mgiełki 13@arts:
(u mnie: carmel, perłowa light brown, kredowa malina, perłowa gold i czarna).
 Z pomocą wykrojnika koła (o średnicy 10 cm i 9 cm) wycięłam obręcz
i oplotłam sznurkiem bawełnianym woskowanym w kolorze naturalnym.
Środek łapacza wykonałam z 3 mm pasków quillingowych  w kolorze piaskowym i dodatkowo podkleiłam na okrągłej wykrojnikowej serwetce - podobną znajdziecie TU.

Kilka piórek, koralików i mój łapacz gotowy :-) więc zapraszam do galerii:









Wykorzystane materiały:
wykrojnik Sizzix
gesso
paski quillingowe piaskowe 3 mm
mgiełka perłowa light brown
mgiełka kredowa malina,
mgiełka perłowa gold
mgiełka czarna
wykrojnik koła CREAlies
ćwieki śrubki
ćwieki czekoladowe perłowe 8 mm
sznurek woskowany

Pozdrawiam
Kasia

2 komentarze:

  1. w życiu bym nie pomyślała że to quilling - super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lekkość snów uwikłana w cudownej technice - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń