poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Plan lekcji

Witajcie
 Dzisiaj chciałam Wam podsunąć pomysł na plan lekcji.
Wykorzystałam do tego  "szkolną" kolekcję Galerii Papieru - Nauka na całe życie.

Plan lekcji postanowiłam zrobić na tablicy malarskiej (30 x 40). 
Aby trochę milej się na niego spoglądało do całej kompozycji dodałam dwie fotki :-).
W rezultacie wyszło coś w rodzaju skrzyżowania planu lekcji z mediowym scrapem.





Wiedząc, że mediowe tło będzie później w większej części zakryte,
 sfotografowałam je dla Was przed umocowaniem reszty.
Dodam, że można sobie na takiej tablicy mediowo poszaleć, wypróbować nowe pomysły, poobserwować jak zachowują się mgiełki, stemple itp....
 czyli po prostu potraktować ją tak jak ja  - treningowo :-)




A dni tygodnia to nic innego jak sześć oddzielnych "pocztówek" o wym. 13 x 13.




Dzienny rozkład zajęć mocujemy za pomocą małej drewnianej klamerki.
W razie jakiejś zmiany możemy po prostu karteczkę odpiąć i doczepić właściwą.
Daje nam to też możliwość wykorzystania planu lekcji w kolejnych sezonach :-).












Wykorzystane materiały:










Jeszcze przed nami całe dziewięć dni wakacji więc życzę słońca
 i do zobaczenia


Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz